loading...
مقالات معتبر
hossein بازدید : 35 یکشنبه 30 مرداد 1401 نظرات (0)

1. بهترین مولتی متر Amazon—WeePro Digital Multimeter

مولتی متر انتخابی آمازون و همچنین بهترین مولتی متر پایه که با آن مواجه شدیم، مولتی متر دیجیتال WeePro Vpro850L، یک انتخاب عالی برای مصارف خانگی و صنعتی است. از این دستگاه همه کاره می توان برای عیب یابی مشکلات خودرو، فیوزهای خانگی، باتری ها و پریزها استفاده کرد. دارای محافظ اضافه بار، نشانگر کم مصرف، صفحه نمایش ال سی دی داخلی با نور پس زمینه، و دارای یک قاب لاستیکی عایق برای چسبندگی و ایمنی بهتر است. یکی از بسیاری از مشتریان راضی آن را به عنوان "درجه حرفه ای با قیمت عالی" توصیف کرد و افزود که "این دستگاه مانند مولتی متر کار من عمل می کند و کار می کند... نمایشگر خوانا آسان و فقط اندازه مناسب."

2. بهترین مولتی متر خودرو - مولتی متر دیجیتال با دامنه خودکار Neoteck

مولتی متر دیجیتال با دامنه خودکار Neoteck یکی دیگر از محصولات انتخابی آمازون با رتبه بالا است و دارای صفحه نمایش LCD 15 میلی متری با نور پس زمینه است. جمع و جور و همچنین قابل اعتماد است و با یک کابل موز به گیره تمساح، یک سرب کاوشگر آزمایشی و یک باتری ارائه می شود. یکی از مکانیک‌ها این محصول را توصیه کرد و توضیح داد: "این یک متر عالی نسبت به قیمت است. گیره‌های تمساح محکم هستند و به خوبی نگه می‌دارند. من روزی 10 تا 15 ماشین کار می‌کنم و این کار می‌تواند ضربه بخورد. سیم برای سرنخ‌ها خوب و ضخیم است، بنابراین هر بار که آن را می پیچم و در کیف ابزارم می گذارم، گره نمی خورند.

3. بهترین مولتی متر بودجه- مولتی متر دیجیتال NEIKO

اگر به دنبال بهترین مولتی متر ارزان قیمت هستید، از این انتخاب بعدی ناامید نخواهید شد. مولتی متر دیجیتال NEIKO 40508 با ارزش بسیار عالی، یک ولت متر قابل حمل همه منظوره، بدون حاشیه و قابل حمل است که می تواند وظایف اصلی بررسی سیم ها، باتری ها و فیوزهای سلولی را بدون زحمت پوشش دهد. یکی از مشتریان راضی اظهار داشت: "این کار همان کاری را انجام می دهد که یک دستفروش به آن نیاز دارد، و هزینه ای برای یک دست و پا ندارد. من می توانم ولتاژ پریزهای برق و ریل های کامپیوترم را بررسی کنم. [این] به خوبی به من خدمت کرده است. و من از آن بسیار راضی هستم، به خصوص که بسیار ارزان بود!"

4. بهترین مولتی متر HVAC - مولتی متر HVAC Fluke

مولتی متر تهویه مطبوع Fluke 116 که برای استفاده حرفه ای طراحی شده است، دقیقاً آنچه را که برقکاران و پیمانکاران برای خواندن سریع و دقیق به منظور عیب یابی سریع و انجام کارهای تعمیر HVAC (گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع) نیاز دارند، ارائه می دهد. این دستگاه که به عنوان یک ابزار کامل تهویه مطبوع توصیف می شود، دارای امتیاز مثبت 96 درصدی است، ظرفیت خازن و میکرو آمپر و همچنین ولت، اهم، فرکانس، ظرفیت، تداوم و دما را می خواند. همچنین عملکردی برای جلوگیری از قرائت‌های نادرست دارد و در یک بررسی توسط تکنسین آمده است: "این یک متر عالی برای یک متخصص HVAC است زیرا میکروآمپر می‌کند، همانطور که بسیاری از مترهای دیگر این کار را انجام نمی‌دهند... دارای یک ویژگی خودکار نیز هست که متمایز می‌شود. بین ولتاژ AC و DC، زمانی که در حال عیب یابی برد مداری هستید که هر دو نوع سیگنال دارد، بسیار مفید است."

5. بهترین گیره مولتی متر — گیره سنج دیجیتال KAIWEETS

برای مصارف صنعتی یا خانگی و همچنین وسایل نقلیه، گیره‌سنج دیجیتال KAIWEETS یک تستر با کارکرد آسان و دقیق است که بسیاری از خریداران احساس می‌کنند «ارزش پول بیشتری» دارد. برای اندازه‌گیری جریان، واحد باید به دور یکی از سیم‌ها بسته شود، اما همچنین دارای یک تشخیص ولتاژ بدون تماس از طریق دکمه‌ای در کناره است. یکی از مشتریان راضی این را به عنوان "بهترین گیره آمپر با ارزش برای استفاده DIY" توصیف کرد و توضیح داد: "این گیره می تواند جریان DC را بسیار دقیق بخواند و برای محفظه موتور یا زیر داشبورد خیلی حجیم نیست... ویژگی /max قیمتی نیست، چیزی که با سایر گیره های آمپر دریافت نمی کنید."

6. بهترین مولتی‌متر محدوده خودکار - مولتی‌متر دیجیتالی با دامنه خودکار کرنووا

مولتی متر دیجیتال با دامنه خودکار و چند کاره Crenova MS8233D به شما امکان انتخاب محدوده خودکار یا دستی را می دهد. امروزه بیشتر و بیشتر متخصصان مولتی مترهای محدوده خودکار را انتخاب می کنند زیرا تنها چیزی که مورد نیاز است انتخاب گزینه اندازه گیری روی دستگاه است و عملاً هیچ چیز دیگری. این صفحه نمایش دیجیتال 3.5 اینچی با نور پس زمینه دارد و توسط یک فیوز دوتایی محافظت می شود و آن را به وسیله ای ایمن و آسان برای استفاده و خواندن برای استفاده در خانه، محل کار و ماشین تبدیل می کند. همچنین به راحتی در یک زیپ محکم با یک جیب داخلی مشبک عرضه می شود تا همه آن را در کنار هم نگه دارد. یکی از بررسی‌کنندگان نوشت که محدوده خودکار «بسیار مفید است اگر شما دقیقاً نمی‌دانید محدوده شما چقدر است» و همچنین توضیح داد که «همراه با مجموعه‌ای از سرنخ‌های گیره تمساح علاوه بر سرنخ‌های سبک پروب، پلاگین‌های پورت ارائه می‌شود. روی همه آن‌ها یک کلاهک ذخیره‌سازی خوب و محکم وجود دارد... پروب‌های ترمینال در واقع کلاهک‌های محافظ دارند... و در واقع یک باتری نه ولتی همراه خود دارد که آن را واقعاً آماده خروج از جعبه می‌کند."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
در این وبلاگ سعی بر جمع آوری بهترین مقالات سطح وب در موضوعات مختلف است. هدف این وبلاگ جدا کردن محتوا های یونیک و ارزشمند از محتواهای کپی در سطح وب است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 362
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 394
  • بازدید ماه : 1,041
  • بازدید سال : 6,896
  • بازدید کلی : 21,945